czwartek, 26 maja 2016

Ogłoszenia parafialne

HAAAAAAAAALLLLLLLLOOOOOOOOOOOO! 
Cześć brzydale! Słuchajcie... co się z Wami podziało? Ja wiem, był ten czas gdzie walka o oceny i tak dalej ale teraz to większość z nas ma więcej czasu i w ogóle więc... Chciałabym dostać jakieś opka! 
Sama może i się nie popisałam za bardzo, ja to wiem, ale od was czegoś też oczekuję. Dlatego też pierwsze ostrzeżenie dostaje każdy, włącznie ze mną -.-
Mam nadzieję, że trochę się przebudzicie, jak ktoś kogoś blokuje to napiszcie do tej osoby albo do mnie to będzie opiernicz. Póki co - żądam wyjaśnień!!!! 
Ja się usprawiedliwiam tym, że miałam egzaminy... Ale to już miesiąc minął. Czekałam na Wiewiórkę (tj. Kitsune) ale ona ma matury i póki co dziewczyna odpoczywa. O ile wiem, to Nyan też... Jak coś pokićkałam, to mnie poprawić. One dwie są usprawiedliwione. Cała reszta - weźcie tyłki ruszcie, poprowadźmy tego bloga dalej razem, co? :) 
Czeeekaaaaaaammmmmmmm! 
~~Jak zwykle anielsko cierpliwa Yanka

4 komentarze:

  1. Błagam, proszę, nie bij...! ;-;
    W sumie, mam tutaj tylko jedną (ale bardzo inteligentną i atrakcyjną) postać (wszystkie propozycje małżeństwa wysyłać do mnie na priv), a ona jest sobie z grupką trzech innych wilków, więc... Jo żem niewinna! Niewinowna dziewka! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja żem niewinna duszyczka, aczkolwiek opiernicz poproszę (PIERNICZKI! *w*).

    OdpowiedzUsuń
  3. O moich zaległościach pamiętam aż za dobrze (ta kartka przy biórku do dziś źle się na mnie patrzy), ale póki co za wszystko się jeszcze powoli zabieram. Niemniej, wiem żem winna i solidne opierniczenie jak najbardziej mi się należy, także przyjmę na klatę wszystko! :P A Nyan też jest w gimnazjum, nie w liceum

    OdpowiedzUsuń
  4. Okkkky dzięki za wyjaśnienia Przyszłym Więźniom I Blue, dzięki za poprawkę ;)

    OdpowiedzUsuń